2022

Edição Especial “Researching Teaching and Learning: An Equity Imperative for Teacher Education”. Teachers College - Columbia University e Fundação Lemann

DOI: 10.3895/rbect.v15n1

Sumário

Editorial

Mariana Souto-Manning

Artigos

José Ayron Lira dos Anjos, Joao Roberto Rátis Tenório da Silva, Ana Paula Freitas da Silva, Ricardo Lima Guimarães
Eurivalda Ribeiro dos Santos Santana, Síntria Labres Lautert, José Aires de Castro Filho, Célia Barros Nunes, Ernani Martins dos Santos
Luciana da Silva Oliveira Lemes, Cristina Massot Madeira-Coelho, Rhaisa Naiade Pael Farias, Carolina Helena Micheli Velho, Moara Vilaça Albuquerque Marroquim
Lucia Virginia Mamcasz Viginheski, Sani de Carvalho Rutz da Silva, Elsa Midori Shimazaki, Marcio Pascoal Cassandre
Juliano Camillo, Leonardo Gonçalves Lago, Cristiano Rodrigues de Mattos
Izumi Nozaki, Eliseu Pichitelli, Claudio Jose Santana de Figueiredo, Itamar Jose Bressan, Rinalda Bezerra Carlos
André Luis Santos de Souza, Ana Carolina Carmo Leonor, Ana Luisa Borba Gediel
Marina Jacinto da Silva Oliveira, Isabel Pauline Lima de Brito, Maria Auxiliadora Soares Padilha


ft_peri

Av. Sete de Setembro, 3165 - Rebouças CEP 80230-901 - Curitiba - PR - Brasil

logo_utfpr